Evgenii Shustikov

Bakalářská práce

Analýza postojů a názorů společnosti na ekologické značky a značky kvality v oblasti potravin

Analysis of Public Attitude and Opinions on Quality and Eco Labels in the Food Industry
Anotace:
Cílem je zvážit všechna pozitiva a negativa zavádění ekoznaček v cestovním ruchu, zhodnotit marketingové přínosy a koncept greenwashingu a také jeho využití v ekonomice cestovního ruchu.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.