Analýza postojů a názorů společnosti na ekologické značky a značky kvality v oblasti potravin – Evgenii Shustikov
Evgenii Shustikov
Bakalářská práce
Analýza postojů a názorů společnosti na ekologické značky a značky kvality v oblasti potravin
Analysis of Public Attitude and Opinions on Quality and Eco Labels in the Food Industry
Anotace:
Cílem je zvážit všechna pozitiva a negativa zavádění ekoznaček v cestovním ruchu, zhodnotit marketingové přínosy a koncept greenwashingu a také jeho využití v ekonomice cestovního ruchu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.