Marie Bauerová

Master's thesis

Vizualni komunikace firmy a firemni styl

Visual communication of a company and Corporate Identity
Abstract:
Cílem mé diplomové práce je na základě analýzy zhodnotit současný stav vizuální komunikace a firemního stylu firmy LABORATOIRE BIODERMA CZECH REPUBLIC s.r.o. a zjistit, zda je firemní styl spolu s vizuální komunikací v této firmě vhodně řešený a odhalit jejich slabá místa. Cílem je zjistit, jak veřejnost vnímá značku BIODERMA, jaký je názor na tuto značku i její konkurenci, jaká je znalost a povědomí …more
Abstract:
The goal of my thesis is to evaluate the current status of visual communication and Corporate Identity of LABORATOIRE BIODERMA CZECH REPUBLIC s.r.o. based on the analysis and to find out whether the Corporate Identity is together with visual communication of this company appropriately designed and to expose their weaknesses. The goal is to find out how the public perceives the brand "BIODERMA", what …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2012
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Jan Kočař

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31375

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Theses on a related topic

All theses