Optimalizace webu virtuálního mobilního operátora – Bc. Markéta Mohrová
Bc. Markéta Mohrová
Master's thesis
Optimalizace webu virtuálního mobilního operátora
The Mobile virtual Network operator's web Pages Optimization
Anotácia:
Jak vylepšit stávající stav webových stránek virtuálního mobilního operátora z hlediska vzhledu, obsahu a rozmístění jednotlivých sekcí, si klade za cíl tato diplomová práce. Definujeme specifika online marketingu u služeb spolu s jejich výhodami a nevýhodami s konkrétnějším zaměřením na mobilní služby. Pomocí různých metod výzkumu zmapujeme aktuální vzhled webových stránek mobilního operátora. V rámci …viacAbstract:
The purpose of this diploma thesis how to improve the current state of virtual mobile operator's web pages in terms of appearance, content and layout of individual sections. We define the specifics of online marketing at the services with their advantages and disadvantages with concrete focus on mobile services. We map the current design of websites of the mobile operator using different research methods …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zverejniť od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mohrová, Markéta. Optimalizace webu virtuálního mobilního operátora. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
UŽIVATELSKÉ TESTOVÁNÍ A OPTIMALIZACE VIZUALIZACÍ NEJISTOTY PROSTOROVÝCH DAT
Michal KUČERA -
Optimalizace turistických map pomocí eye-tracking testování
Martin GABRYŠ -
Optimalizace použitelnosti e-shopu Vivantis.cz
Filip Rozhoň -
Návrh optimalizace uživatelského testování v České pojišťovně
Jana Boháčová -
Optimalizace webu a vyhodnocení jejích výsledků
Jiří Kroužek -
Optimalizace vybraných webových stránek
Marek Jíša -
UX optimalizace mobilní aplikace v sektoru PropTech
Jan Přerovský -
Optimalizace kategorické stránky sluchátek na e-shopu datart.cz
Alice Hanke