Integrovaná marketingová komunikace v rámci filmového marketingu – Bc. Jakub Matalík
Bc. Jakub Matalík
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikace v rámci filmového marketingu
Integrated Marketing Communication in terms of film marketing
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na filmový marketing a marketingovou kampaň filmů uváděných do kin. Cílem teoretické části bylo popsat dvě oblasti marketingové komunikace filmu – základy filmového marketingu a marketingovou kampaň zaměřenou na propagaci filmu v rámci uvedení do kin. V praktické části jsou tyto marketingové aktivity specifikovány prostřednictvím deskriptivní analýzy filmu Skyfall, k jehož …víceAbstract:
The diploma work focuses on film marketing and marketing campaigns for theatrical releases. The objective of the theoretical section was to describe two parts of marketing communication, namely basics of film marketing and marketing campaign to promote the film in the theatrical release. In the practical section these marketing activities are specified applying descriptive analysis of the film Skyfall …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p0txn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2013
- Vedoucí: PhDr. Slavomír Paravičiny
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace