Analýza konceptu komunikácie Tečka – Tímea Schlosserová
Tímea Schlosserová
Bakalářská práce
Analýza konceptu komunikácie Tečka
Analýza konceptu komunikace Tečka
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá ověřením účinku komunikační kampaně Tečka na podporu očkování. Hlavním cílem práce je ověřit účinnost efektu na zvýšení proočkovanosti, a to na cílové skupině studentů ve věku 18-26 let, kteří s očkováním proti nemoci Covid-19 váhali nebo byli proti němu. Teoretická část této práce pojednává o různých složkách komunikačního procesu, které pomohou pochopit masovou a persvazivní …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the validation of the effect of the communication campaign “Tečka” to promote vaccination. The main objective of the thesis is to validate the effectiveness of the effect on increasing vaccination coverage, on a target group of students aged 18-26 years who were hesitant or opposed to vaccination for Covid-19 disease. The theoretical part of this thesis discusses the …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá validáciou efektu komunikačnej kampane Tečka na podporu očkovania. Hlavným cieľom práce je overenie účinnosti efektu na zvýšenie zaočkovanosti, na cieľovej skupine študentov vo veku 18-26 rokov, ktorí s očkovaním na ochorenie Covid-19 váhali alebo zastávali postoj proti nemu. Teoretická časť tejto práce rozoberá jednotlivé zložky komunikačného procesu, ktoré pomôžu k pochopeniu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88314
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2023
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Richard Stiebitz
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88314
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Význam komunikační kampaně "Udělejme tečku"
Lucie Vlachová -
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace
Dávid Lipták -
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Marketingová komunikace v cirkulární ekonomice
Dominika Hoferová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Eva Hájková -
Marketingová komunikace rehabilitačního centra
Andrea ZICHOVÁ -
Brexit: The Portrayal of Political Campaigns in the Media
Nicolas Lucassen