Spatial analysis and visualization of social media data – Mgr. Jiří Hladík, Ph.D.
Mgr. Jiří Hladík, Ph.D.
Doctoral thesis
Spatial analysis and visualization of social media data
Spatial analysis and visualization of social media data
Anotácia:
Tato disertační práce představuje komplexní průzkum potenciálu a výzev spojených s využíváním dat ze sociálních sítí v geografickém výzkumu. Výzkum, založený na systematické rešerši literatury na Web of Science, je uspořádán do pěti výzkumných otázek (RQ1-RQ5) a kombinuje teoretické poznatky s praktickými případovými studiemi. První případová studie, zaměřená na časoprostorové vzorce otevírací doby …viacAbstract:
This dissertation presents a comprehensive exploration of the potential and challenges associated with utilising social media data in geography research. The investigation, grounded in a systematic literature review on the Web of Science, is organised around five research questions (RQ1-RQ5) and combines theoretical insights with practical case studies. The first case study, focusing on spatial-temporal …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 2. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gvoyr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 4. 2024
- Vedúci: prof. RNDr. Milan Konečný, CSc.
- Oponent: prof. Dr. Temenoujka Lubenova Bandrova, prof. Ing. Jitka Komárková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasaryk University
Faculty of ScienceDoctoral programme / odbor:
Cartography, geoinformatics and remote sensing / Cartography, geoinformatics and remote sensing
Práce na příbuzné téma
-
Disaster recovery & Contingency planning: Návrh pohotovostného plánu pre súkromného lekára
Nikoleta Kocáková -
Využití umělé inteligence v marketingu na sociálních sítích
Daryna Shapoval -
Využití technologie umělé inteligence v social media marketingu
Miloslav Vach -
Souvislost mezi problematickým užíváním sociálních sítí a vybranými aspekty emoční inteligence
Jan Kopecký -
Využití umělé inteligence při komunikaci značky na sociálních sítích
Hugo Březina -
Budoucnost umělé inteligence v marketingové komunikaci
Alžběta Brožková -
VYUŽITÍ UMĚLÉ INTELIGENCE V MARKETINGU
Daria Lukyanenko -
Umělá inteligence jako nástroj politické manipulace a propagandy
Jaroslav Štolc