Vzdělávací systémy ČR, Anglie, Francie - komparativní studie s komentářem a glosářem zaměřeným na školskou terminologii – Denisa HUMPÁLOVÁ
Denisa HUMPÁLOVÁ
Bachelor's thesis
Vzdělávací systémy ČR, Anglie, Francie - komparativní studie s komentářem a glosářem zaměřeným na školskou terminologii
Czech, British and French Educational Systems - Comparative Study with a Commentary and Glossary on Educational Terminology
Abstract:
The thesis compares educational systems in the Czech Republic, England and France. It describes systems from pre-school education to a complete secondary one and it researches differences in organization of systems. It compares types of school leaving exams and types of schools. The thesis contains glossary on educational terminology.Abstract:
Práce porovnává vzdělávací systémy v ČR, Anglii a Francii. Popisuje systémy školství od předškolního po konečný sekundární a zkoumá, jak se od sebe organizačně liší. Porovnává závěrečné zkoušky na středních školách a typy škol. Obsahuje glosář se školskou terminologií.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Lenka Dejmalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUMPÁLOVÁ, Denisa. \textit{Vzdělávací systémy ČR, Anglie, Francie - komparativní studie s komentářem a glosářem zaměřeným na školskou terminologii}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Philosophy and Arts. 2013. Available from: https://theses.cz/id/vq6uth/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HUMPÁLOVÁ, Denisa. Vzdělávací systémy ČR, Anglie, Francie - komparativní studie s komentářem a glosářem zaměřeným na školskou terminologii. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáUniversity of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / field:
Linguistics / Foreign Languages for Business
Theses on a related topic
-
Problematika posuzování školní zralosti a odkladu povinné školní docházky u dětí s narušenou komunikační schopností
Tereza DULOVCOVÁ -
Dítě s ADHD a povinná školní docházka
Aneta MACKOVÁ -
Školní zralost a připravenost dětí v kontextu odkladů školní docházky
Adriana BEJBLOVÁ -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Logopedické obtíže dětí před zahájením povinné školní docházky
Johana Vítečková -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová -
Podpora dětí s odkladem povinné školní docházky
Aneta Navrátilová -
Školní zralost a připravenost dítěte pro nástup povinné školní docházky v souvislosti s odkladem, případně předčasným nástupem školní docházky
Petra BENEŠOVÁ