Bc. Tomáš Nagy

Bakalářská práce

Media a reklama ve sportu

Media and comercials in sport
Abstract:
The mass media represent an irreplaceable part of the sports industry, as well as advertising. This bachelor thesis describes the interdependence of these three phenomena of this era and their impact on contemporary society. Also, the work deals with the negative effect of the media in the form of modern sport, that has undergone enormous changes and primary values ​​of sport are repressed material …více
Abstract:
Masové médiá predstavujú nezastupiteľnú súčasť športového priemyslu, takisto ako aj reklama. V bakalárskej práci je popísaná prepojenosť týchto troch fenoménov dnešnej doby a ich dopad na súčasnú spoločnosť. Takisto sa práca zaoberá negatívnym vplyvom médií na podobu moderného športu, ktorý prešiel obrovskými zmenami a primárne jeho hodnoty sú potláčané materiálnym prístupom dnešnej spoločnosti.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc.
  • Oponent: Mgr. Viktor Pruša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sportovních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu

Práce na příbuzné téma