Bc. Tomáš Nagy
Bakalářská práce
Media a reklama ve sportu
Media and comercials in sport
Abstract:
The mass media represent an irreplaceable part of the sports industry, as well as advertising. This bachelor thesis describes the interdependence of these three phenomena of this era and their impact on contemporary society. Also, the work deals with the negative effect of the media in the form of modern sport, that has undergone enormous changes and primary values of sport are repressed material …víceAbstract:
Masové médiá predstavujú nezastupiteľnú súčasť športového priemyslu, takisto ako aj reklama. V bakalárskej práci je popísaná prepojenosť týchto troch fenoménov dnešnej doby a ich dopad na súčasnú spoločnosť. Takisto sa práca zaoberá negatívnym vplyvom médií na podobu moderného športu, ktorý prešiel obrovskými zmenami a primárne jeho hodnoty sú potláčané materiálnym prístupom dnešnej spoločnosti.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/siec1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc.
- Oponent: Mgr. Viktor Pruša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Podvody a úplatky v športe
Barbora SAGOVÁ -
Sport a masová média
Petr Janáček -
Sport a masová média
Michal Fašánek -
Sport a masová média
Michael Hanzelka -
Sport a masová média
Jaroslav Vrégr -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Konstantin Zhidov