Profil společnosti z odvětví gastronomie na sociálních sítích – Lucie Lužná
Lucie Lužná
Bachelor's thesis
Profil společnosti z odvětví gastronomie na sociálních sítích
Gastronomy industry company profile on social networks
Abstract:
Cílem této práce je shrnout a analyzovat data ze sociálních sítí pražských restaurací. V první části práce jsou uvedeny a vysvětleny pojmy týkající se sociálních sítí, gastronomie a marketingu. V analytické části je porovnání popularity dvou sociálních sítí (Facebook a Instagram) a rozdělení příspěvků podle jejich typu. Pro analýzu bylo vybráno 10 restaurací, 5 z nich z Pražského centra a 5 z předměstí …moreAbstract:
The goal of this thesis is to analyse and summarise data from social media presence of gastronomy businesses. In the first part, there are shown and explained important concepts of social media, gastronomy and marketing. In the analytical part, there is a popularity comparison of two social media (Facebook and Instagram) and a breakdown of posts on said media according to their type. Ten restaurants …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2024
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Martina Jarkovská, Ph.D.
- Reader: Ivan Hrbek, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUŽNÁ, Lucie. \textit{Profil společnosti z odvětví gastronomie na sociálních sítích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/vqck8r/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová -
Molekulární gastronomie
Filip Jung -
Fine Dining restaurace v České republice a zahraničí
Karolína Worková -
Využití dopravních prostředků při podnikání v oblasti gastronomie
Adam Psota -
Veganská gastronomie v ČR
Dominika Churanová -
Fenomén jihoamerické gastronomie v Praze
Eva Magda
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights