Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny; Analysis and Creation of Marketing Plan of the product for the company Česká spořitelna – Simona Ďurčová
Simona Ďurčová
Master's thesis
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny; Analysis and Creation of Marketing Plan of the product for the company Česká spořitelna
Abstract:
Diplomová práce nese název „Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny“. Cílem této práce je zpracovat na základě analýzy sekundárních dat společnosti a dotazníkového šetření marketingový plán pro konkrétní produkt České spořitelny. V tomto případě je to hotovostní půjčka od společnosti Česká spořitelna. Dále zhodnocení vnímání společnosti zákazníky. Práce je rozdělena na teoretickou …moreAbstract:
The thesis is entitled „Analysis and Creation of Marketing Plan of the product for the company Česká spořitelna (Czech Savings Bank)“. The aim of this paper is to evaluate and create a marketing plan for a specific product of Česká spořitelna based on an analysis of the company’s secondary data along with questionnaire results. In this instance the product is a cash loan from Česká spořitelna. Customer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2015
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ĎURČOVÁ, Simona. \textit{Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny; Analysis and Creation of Marketing Plan of the product for the company Česká spořitelna}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Masarykův ústav vyšších studií. 2015. Available from: https://theses.cz/id/vqgk8b/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMaster programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.
Tomáš Bosák -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka