Monika Jilková
Bakalářská práce
Budování značky weWedd
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce bude navržení doporučení, která povedou ke zlepšení marketingové komunikace značky weWedd na základě provedené analýzy současného stavu a provedeného marketingového šetření.Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů marketingu, marketingové komunikace, marketingového výzkumu a moderních marketingových nástrojů.V praktické části bude představena firma weWine …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to propose recommendations that will lead to the improvement of marketing communication for the brand weWedd based on the analysis of the current situation and the marketing research.The theoretical part focuses on the definition of basic concepts of marketing, marketing communication, marketing research and modern marketing tools.The practical part introduces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/vqsk71/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2020
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva