Michaela PAVLASOVÁ
Bachelor's thesis
Cenová politika sportovního centra T-club
Pricing policy of the T-club sports center
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení stávajícího obchodního modelu sportovního centra T-club. Po pandemii Covid-19 musela fitness centra přehodnotit své dosavadní strategie a obchodní model. Tato nepříznivá situace postihla i sportovní centrum T-club. Cílem práce bylo navrhnout změny v současném obchodním modelu sportovního centra T-club, pomocí analýzy marketingového mixu. Na základě sběru …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the evaluation of the current business model of the T-club sports centre. After the Covid-19 pandemic, fitness centres had to re-evaluate their current strategies and business model. This unfavourable situation also affected the T-club sports centre. The aim of this paper was to propose changes in the current business model of T-club sports centre, by analysing the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 7. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVLASOVÁ, Michaela. \textit{Cenová politika sportovního centra T-club}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2024. Available from: https://theses.cz/id/vqss68/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PAVLASOVÁ, Michaela. Cenová politika sportovního centra T-club. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Creation of “Dietary supplements customer journey map”
Ivan Nebogin -
Customer journey studentů na stážích v České televizi
Šárka Hrůzová -
Customer journey od autora ke čtenáři
Helena Pospíšilová -
Customer Journey Škoda Muzea v digitálních kanálech
Artem Stepanov -
Marketingový mix Fajnapizza.cz
Dominik Švarc -
Marketingový mix vybrané obchodní značky
Michaela SLADKÁ -
Marketingový mix vybrané obchodní značky
Michaela SLADKÁ -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov