Cenová politika sportovního centra T-club – Michaela PAVLASOVÁ
Michaela PAVLASOVÁ
Bachelor's thesis
Cenová politika sportovního centra T-club
Pricing policy of the T-club sports center
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení stávajícího obchodního modelu sportovního centra T-club. Po pandemii Covid-19 musela fitness centra přehodnotit své dosavadní strategie a obchodní model. Tato nepříznivá situace postihla i sportovní centrum T-club. Cílem práce bylo navrhnout změny v současném obchodním modelu sportovního centra T-club, pomocí analýzy marketingového mixu. Na základě sběru …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the evaluation of the current business model of the T-club sports centre. After the Covid-19 pandemic, fitness centres had to re-evaluate their current strategies and business model. This unfavourable situation also affected the T-club sports centre. The aim of this paper was to propose changes in the current business model of T-club sports centre, by analysing the marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 7. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVLASOVÁ, Michaela. \textit{Cenová politika sportovního centra T-club}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/vqss68/.
Jak správně citovat práci
PAVLASOVÁ, Michaela. Cenová politika sportovního centra T-club. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Creation of “Dietary supplements customer journey map”
Ivan Nebogin -
Customer journey studentů na stážích v České televizi
Šárka Hrůzová -
Customer journey od autora ke čtenáři
Helena Pospíšilová -
Customer Journey Škoda Muzea v digitálních kanálech
Artem Stepanov -
Marketingový mix Fajnapizza.cz
Dominik Švarc -
Marketingový mix vybrané obchodní značky
Michaela SLADKÁ -
Marketingový mix vybrané obchodní značky
Michaela SLADKÁ -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov