Marketing management apelačních vín v ČR se zaměřením na VOC MODRÉ HORY a VOC PÁLAVA – Bc. Ing. Lucie Šimonová
Bc. Ing. Lucie Šimonová
Diplomová práce
Marketing management apelačních vín v ČR se zaměřením na VOC MODRÉ HORY a VOC PÁLAVA
Marketing management appellate wines a focus on VOC Modré Hory and VOC Pálava
Anotace:
V první části diplomové práce jsou popsány zdroje, způsob získávání informací, rozsah a metody výzkumu. Čtvrtá kapitola, základní literární přehled, vysvětluje základní pojmy marketingu a public relations. Další část této kapitoly pojednává o klasifikaci vín podle různých kriterií a vysvětluje rozdíly mezi germánským a románským systémem značení vín. Dále je objasněno, jak lze v České republice zatřídit …víceAbstract:
There are described resources, information obtain proceeding, extent and research methods in the first part of the thesis. The fourth chapter, Elemental literary summary, explains basic terms of marketing and public relations. Next part of this charter, deals with description the classification of wines according to different criteria, and explain the differences between the Germanic and Romanic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Pavel Tomšík, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIMONOVÁ, Lucie. \textit{Marketing management apelačních vín v ČR se zaměřením na VOC MODRÉ HORY a VOC PÁLAVA}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Zahradnická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/vqvd1b/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Zahradnická fakultaMendelova univerzita v Brně
Zahradnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Zahradnické inženýrství / Řízení zahradnických technologií
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání kvalitativních parametrů k hodnocení hroznů a vín ve Francii a ČR
Lucie Fricker -
Označování vína a jeho význam pro marketing
Radim Ješina -
Prosecco - historie a současnost italského šumivého vína
Miroslava Havlíčková -
Correlation between the Central Bank Pandemic Policy and Equities Market Performance in Europe and the U.S.
Alexander Hütteroth -
Business Strategy of an Acommodation Provider in European Market and its Response to Covid-19
Kyryl Tereshchenko -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of Creative Industries in the Czech Republic
Josef Kutý -
Chocolate Confectionery market analysis - United Kingdom
Alexandra Kiš Bandiová
Název
Vložil
Vloženo
Práva