Bc. Svatopluk Hybš

Diplomová práce

Segmentace trhu a analýza chování zákazníka

The market segmentation and analysis of customer’s behaviour
Anotace:
Vysoká konkurence v tržním prostředí nutí podniky k rozdělení trhu na jednotlivé spotřební segmenty a následně na vybrané tržní segmenty zacílit své marketingové aktivity. Práce je primárně zaměřena na segmentaci trhu a analýzu chování zákazníků. Předmětem zkoumání byl zvolen trh s LED světelnými zdroji. První teoretická část se zabývá popisem marketingového prostředí podniku, úrovněmi procesu segmentace …více
Abstract:
Many competitors in the market force companies separate market to specific customer segments and then focus their marketing activities to these segments. The diploma work is primary focus on market segmentation and analysis of customers behavior. The market with LED lights was chosen as subject of research. The theoretical part is describing marketing environment, level of market segmentation and factors …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní