Adaptační proces dětí s postižením integrovaných do běžné mateřské školy – Bc. Michaela Pudilová
Bc. Michaela Pudilová
Bakalářská práce
Adaptační proces dětí s postižením integrovaných do běžné mateřské školy
Handicapped children adaptation process into common nursery school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na adaptační proces dětí s různým typem postižení do běžné mateřské školy. Je rozdělena do tří kapitol. V prvních dvou kapitolách, které jsou teoretické, je popsán význam předškolního vzdělávání, hlavní faktory ovlivňující osobnost dítěte s postižením, adaptace, vývojová specifika u dětí předškolního věku, dítě se speciálními vzdělávacími potřebami a integrace. Ve třetí …víceAbstract:
Bachelor thesis was focused on adaptation process of children with various disabilities in regular nursery schools.It is divided into three chapters. In the first two chapters, which are theoretical, are described the importance of preschool education, the main factors influencing the personality of a child with disabilities, adaptation, developmental specifics of preschool children, a child with special …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yve23/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2017
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Léčebně rehabilitační plán a postup u dětí s dětskou mozkovou obrnou
Gabriela Přetáková -
Léčebně rehabilitační plán a postup u dětí s dětskou mozkovou obrnou
Gabriela Kopřivová -
Možnosti vzdělávání a integrace dětí s dětskou mozkovou obrnou
Lenka Stehlíková -
Integrace dítěte s autismem do mateřské školy
Veronika Střelcová -
Integrace dítěte s vysoce funkčním autismem do základní školy
Magdaléna Čerešnová -
Integrace dětí s autismem do běžných mateřských škol na Praze 4
Nikola Rollová -
Bariéry odstraňované a bariéry přetrvávající v procesu integrace u žáka s atypickým autismem v hlavním vzdělávacím proudu
Ester DVOŘÁKOVÁ -
Integrace dítěte s autismem do mateřské školy
Jaroslava Smejkalová