Adaptační proces dětí s postižením integrovaných do běžné mateřské školy – Bc. Michaela Pudilová
Bc. Michaela Pudilová
Bachelor's thesis
Adaptační proces dětí s postižením integrovaných do běžné mateřské školy
Handicapped children adaptation process into common nursery school
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na adaptační proces dětí s různým typem postižení do běžné mateřské školy. Je rozdělena do tří kapitol. V prvních dvou kapitolách, které jsou teoretické, je popsán význam předškolního vzdělávání, hlavní faktory ovlivňující osobnost dítěte s postižením, adaptace, vývojová specifika u dětí předškolního věku, dítě se speciálními vzdělávacími potřebami a integrace. Ve třetí …moreAbstract:
Bachelor thesis was focused on adaptation process of children with various disabilities in regular nursery schools.It is divided into three chapters. In the first two chapters, which are theoretical, are described the importance of preschool education, the main factors influencing the personality of a child with disabilities, adaptation, developmental specifics of preschool children, a child with special …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yve23/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2017
- Supervisor: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Léčebně rehabilitační plán a postup u dětí s dětskou mozkovou obrnou
Gabriela Kopřivová -
Léčebně rehabilitační plán a postup u dětí s dětskou mozkovou obrnou
Gabriela Přetáková -
Možnosti vzdělávání a integrace dětí s dětskou mozkovou obrnou
Lenka Stehlíková -
Integrace dítěte s autismem do mateřské školy
Veronika Střelcová -
Integrace dítěte s vysoce funkčním autismem do základní školy
Magdaléna Čerešnová -
Integrace dětí s autismem do běžných mateřských škol na Praze 4
Nikola Rollová -
Bariéry odstraňované a bariéry přetrvávající v procesu integrace u žáka s atypickým autismem v hlavním vzdělávacím proudu
Ester DVOŘÁKOVÁ -
Integrace dítěte s autismem do mateřské školy
Jaroslava Smejkalová