Kateřina Ondrová

Bakalářská práce

Marketing a propagace muzea obce Košíky

Marketing and Promotion of Local Museum in Košíky
Anotace:
V předkládané bakalářské práci je zpracována situační analýza marketingové strategie malého muzea a to v teoretické i praktické rovině. Teoretická část se opírá o studium literatury o marketingu neziskových organizací, zejména muzeí. Praktickou část tvoří analýza současné situace včetně SWOT analýzy, další část doporučuje marketingovou strategii vhodnou pro malé muzeum.
Abstract:
The main subject of this bachelor thesis is the processing of the marketing situation analysis of the small museum, the analysis was processed in the theoretical and also in the practical way. The theoretical part is based on the studying of the literature about marketing of non-profit institutions and museums. The practical part is comprised of the analysis of the current situation including the SWOT …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ondrová, Kateřina. Marketing a propagace muzea obce Košíky. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace