Kateřina Ondrová

Bachelor's thesis

Marketing a propagace muzea obce Košíky

Marketing and Promotion of Local Museum in Košíky
Anotácia:
V předkládané bakalářské práci je zpracována situační analýza marketingové strategie malého muzea a to v teoretické i praktické rovině. Teoretická část se opírá o studium literatury o marketingu neziskových organizací, zejména muzeí. Praktickou část tvoří analýza současné situace včetně SWOT analýzy, další část doporučuje marketingovou strategii vhodnou pro malé muzeum.
Abstract:
The main subject of this bachelor thesis is the processing of the marketing situation analysis of the small museum, the analysis was processed in the theoretical and also in the practical way. The theoretical part is based on the studying of the literature about marketing of non-profit institutions and museums. The practical part is comprised of the analysis of the current situation including the SWOT …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ondrová, Kateřina. Marketing a propagace muzea obce Košíky. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications