Identifikace chování uživatelů sociální sítě – Markéta Bartoňová
Markéta Bartoňová
Master's thesis
Identifikace chování uživatelů sociální sítě
User Behaviour Identification of the Social Network
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá mezigeneračním srovnáním chování uživatelů sociální sítě Instagram. Výzkum zahrnoval například zjištění přístupu uživatelů k tvorbě a konzumaci obsahu, četnost používání této sociální sítě a čas na ní strávený. Dále byl zkoumán vliv influencerů a reklam na nákupní chování uživatelů. V teoretické části práce jsou popsána východiska spotřebitelského chování a charakterizována …viacAbstract:
This diploma thesis deals with an intergenerational comparison of the behaviour of the social network Instagram users. The research included, for example, identifying users' attitudes towards content creation and consumption, frequency of Instagram use, and time spent on it. Furthermore, the impact of influencers and advertisements on user purchase behaviour was investigated. The theoretical part of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153288
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedúci: Lenka Švajdová
- Oponent: Jana Mikolášová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev