Bc. Zuzana Kubánková

Bachelor's thesis

Český film na prodej: product placement v hraných koprodukcích České televize v letech 2013-2015

Czech Film for Sale: Product Placement in Feature Fiction Co-productions of the Czech Public-service Broadcaster Česká televize, 2013-2015
Anotácia:
Tato bakalářská práce se soustředí na vliv product placementu na tvůrčí proces vývoje a výroby hraných filmových koprodukcí České televize. Hlavní kapitoly tvoří případové analýzy dominantních praxí spojených s product placementem ve filmech vzniklých pod záštitou Filmového centra ČT v letech 2013—2015. Cílem této práce je popsat proměnlivý vztah mezi zájmy tvůrců, zadavatelů product placementu a zástupců …viac
Abstract:
This BA thesis focuses on the increasing presence of product placement in Czech feature fiction films co-produced by the public-service television “Česká televize”, and on its impact on the creative process. It distinguishes three dominant practices of product placement and illustrates them by case studies of films that were co-produced by Česká televize’s “Film Center” between 2013 and 2015. The goal …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2016
  • Vedúci: prof. PhDr. Jiří Voráč, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Jaromír Blažejovský, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Film and Audio-Visual Culture Studies