Marketingový plán společnosti zaměřené na produkci potravin z hmyzu – David Orel
David Orel
Bachelor's thesis
Marketingový plán společnosti zaměřené na produkci potravin z hmyzu
Marketing plan of a company focused on production of insect-based food
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá nově vznikající projekt specializovaný na produkci potravin z hmyzu. Analyzuje důvody založení a fungování podniků tohoto typu a navrhuje strategie pro úspěšnou propagaci takových produktů na českém trhu. Práce detailně popisuje teoretický rámec týkající se konzumace hmyzu, včetně vlivu na životní prostředí či legislativních omezení. Kvantitativní výzkum následně analyzuje …moreAbstract:
This bachelor thesis explores a newly emerging project specialized in the production of insect-based food. It examines the reasons for the establishment and operation of businesses in this field and proposes strategies for successful promotion of such products in the Czech market. The thesis provides a detailed description of the theoretical framework concerning insect consumption, including its environmental …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93396
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: Petr Bartoš
- Reader: Daniela Kolouchová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93396
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Consumer perceptions of Prime bevarages' marketing tools
Varvara Lazareva -
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Consumer awareness and perception of CSR activities of two companies in the beverage industry
Sabina Ismailova -
“The Impact of Vegan Labels on Consumer Behaviour”
Rami Mohana -
Impact of Brands on Consumer Behaviour. A cross-generation Analysis.
Michaela Lukačínová -
The effect of different management strategies on the dynamics of saproxylic insect habitats
Pavel ŠEBEK -
Včela jako hmyz sui generis a její ochrana z pohledu práva
Nikola Mrkývková -
Jedlý hmyz jako potravina budoucnosti
Martina Krulíková