Návrh vhodné geometrie a dimenzování těsnícího rozhraní typu kov-kov dvou dílů v palivovém systému benzínového spalovacího motoru – Bc. Filip HÁLA
Bc. Filip HÁLA
Diplomová práce
Návrh vhodné geometrie a dimenzování těsnícího rozhraní typu kov-kov dvou dílů v palivovém systému benzínového spalovacího motoru
Design of an applicable geometry and dimensioning of a sealing interface two parts in a fuel system of petrol engine
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problematice utěsnění dvou dílů v palivovém systému automobilu. Na základě požadavků je zpracována analýza těsnícího spoje typu kov-kov, který je standardně používán společností Robert Bosch spol. s.r.o. Na základě výsledků analýzy jsou optimalizovány montážní parametry spoje. Nakonec je zpracován obecný postup s doporučeními při návrhu těsnícího spoje typu kov-kov.Abstract:
Diploma thesis deals with topic of sealing two parts in a fuel system of car. According to requirement the sealing interface type steel-steel was analyzed. This sealing interface is used by company Robert Bosch spol. s.r.o. According to analyze the new assembling parameters were suggested. Finally the common process of design of sealing interface type steel-steel was made.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Václava Lašová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HÁLA, Filip. \textit{Návrh vhodné geometrie a dimenzování těsnícího rozhraní typu kov-kov dvou dílů v palivovém systému benzínového spalovacího motoru}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta strojní. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/vrfcm3/.
Jak správně citovat práci
HÁLA, Filip. Návrh vhodné geometrie a dimenzování těsnícího rozhraní typu kov-kov dvou dílů v palivovém systému benzínového spalovacího motoru. Plzeň, 2015. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojníVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta strojníMagisterský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Stavba výrobních strojů a zařízení
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace parametrů montážní linky
Pavel HODIÁNEK -
Vliv optimalizace uspořádání montážních pracovišť na ekonomické, logistické a procesní parametry výrobního systému ve firmě Automotive Lighting
Jan Procházka -
Zlepšení tuhosti nevyhovujícího dílce pomocí FEM analýzy
Přemysl Kostka -
Modular Systems - FEM Analysis
Arvind Murali -
Polarizovany elektromagnet - FEM simulace
Ondřej Najbr -
Efficient iterative methods and solvers for FEM analysis
Tomáš Luber -
Studie vlivu typu upnutí a vyložení výstružníku na poddajnost systému: upínač nástroj
Michal POVOLNÝ -
Numerická analýza vlivu tření na vedení materiálu ve vícevřetenovém automatu
Radek MACHUČA