Elena Khokhlova, Ph.D.

Disertační práce

Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media

Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Anotace:
Výzkum ukazuje, proč a jak se operní divadla prezentují online. První kapitola přináší informace o vývoji skupin diváků od menších, lokálních až k velkému, mezinárodnímu publiku. Zájem o zábavu a sociální zapojení přetrvává dodnes i přes zásadní změny ve společnosti. Nová média, digitalizace kultury, digitální marketing a založení Society 2.0 reformovaly tradiční vnímání prostoru a času. Výběr forem …více
Abstract:
The research demonstrates why and how modern opera houses go online. The first chapter guides through the audience transformation from small reserved groups to large international audiences. The entertainment- and community-seeking attitude remain, but the environment had drastically changed. New media, digitalization of culture, digital marketing, and the establishment of Society 2.0 reframed the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 9. 2019
  • Vedoucí: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D., PhDr. Martin Flašar, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta