Bc. Václav Papoušek

Diplomová práce

Případová studie marketingové strategie internetové aplikace

Case Study: Marketing Strategy of Web Application
Anotace:
Obsahem mojí práce je komplexní multidisciplinární dílo - analýza současného stavu možností marketingu, který je podpořen ICT nástroji a zacílen především na oblast moderních webových služeb (Web 2.0). Teoretické i praktické možnosti aplikace marketingu v informatice jsou diskutovány a návod pro tvorbu marketingového plánu, který může být aplikován na libovolný produkt, ale především na produkty z …více
Abstract:
The aim of my thesis is a comprehensive multi-disciplinary work - Analysis the current state of marketing options that are supported by ICT tools targeted primarily at the Web services (Web 2.0). Theoretical and practical applications of marketing opportunities in computer science are discussed and directions for creating a marketing plan that can be applied to any product, especially the products …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 1. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 2. 2011
  • Vedoucí: RNDr. Jaroslav Škrabálek
  • Oponent: MBA Sandra Kumorowski

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace