Vytvoření prototypu rezervačního formuláře na platformě chatbota s využitím metodiky human-centered design – Adam Vlach
Adam Vlach
Bakalářská práce
Vytvoření prototypu rezervačního formuláře na platformě chatbota s využitím metodiky human-centered design
Creating a prototype of a Reservation form on the chatbot platform using the human-centered design methodology
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o využití metody human-centered design při tvorbě rezervačního formuláře v rámci rezervačního systému, který funguje na platformě chatbota. Cílem práce je vývoj prototypu rezervačního systému a následně zhodnocení jeho funkčnosti pomocí uživatelského testování.Součástí teoretické části práce je vymezení základních pojmů jako rezervační systém, human-centered design a chatbot …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the use of human-centered design methods with the purpose of creating a prototype of a reservation form that works on a basis of a chat platform. The aim of this thesis is to develop a prototype of reservation form and evaluate this prototype in a conducted user testing.The theoretical part of the thesis contains the definitions of basic concepts such as booking system …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80111
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: Filip Dědic
- Oponent: Anton Sverlov
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80111
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Design kurzu zaměřeného na monitoring technologií určeného pro rodiče dětí na základní škole
Daniela Kasalová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Stav a hodnocení integrační politiky cizinců-třetizemců na území Olomouckého kraje perspektivou sociálních pracovníků Centra na podporu integrace cizinců v Olomouci
Daria Telnova -
Design analytických metrik jako výstup kolaborativní imerzivní virtuální reality zaměřené na vzdělávací procesy
Jan Fitz -
Prototype design for the Setkávač mobile application according to the UI/UX design principles
Elina Salnikova -
Využití designu zaměřeného na člověka při návrhu modulu fakturace
Jakub Stromský -
Uživatelské aspekty vyhledávání tras ve virtuální realitě
Hana Švedová -
UX design mobilní aplikace v prostředí sdílené ekonomiky
Kamila Malá