Bc. Petra TOMEČKOVÁ

Diplomová práce

Analýza spokojenosti klientů s výkonem Úřadu práce ve Zlíně

Analysis of clients satisfaction with the performance of Labour Office in Zlin
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti klientů s výkonem úřadu práce ve Zlíně a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se člení do pěti kapitol. První kapitola je zaměřena na správu zaměstnanosti. Další kapitola popisuje působnost úřadů práce. Obsahem třetí kapitoly jsou specifika povolání pracovníků ve státní sféře. Ve čtvrté části je popsána spokojenost …více
Abstract:
Presenting thesis, deals with the analysis of clients satisfaction with the performance of Labour Office in Zlin. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is split into five chapters. First chapter is focused on administration of employment rate. Second chapter describes scope of the Labour Office. In third chapter is introduced job description of workers in public …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor: 19285

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TOMEČKOVÁ, Petra. Analýza spokojenosti klientů s výkonem Úřadu práce ve Zlíně. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Magisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika