Mgr. Tamara Kunčarová

Diplomová práce

Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem

Performance comparison in the Test for identification of exceptionally gifted pupils in Math in children taught by Hejný's method and children taught in a common way
Anotace:
Cílem studie bylo zjistit, zda se děti vyučované matematice Hejného metodou liší od dětí vyučovaných běžným způsobem ve výkonu v testu TIM3–5. Abychom na otázku dokázali odpovědět, zjišťovali jsme nejprve, zda učitelé vyučující matematiku Hejného metodou stráví ve výuce víc času konstruktivistickými metodami než učitelé vyučující běžným způsobem. Poslední výzkumnou otázkou bylo, zda se děti vyučované …více
Abstract:
The aim of this study was to examine whether the children taught Math by Hejný’s method reach signifi-cantly different results in the test TIM3–5 compared to the children taught in a common way. To be able to an-swer this question, we firstly examined whether the teachers who teach Math by Hejný’s method spend more time during teaching with constructivist methods compared to the teachers who are teaching …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2018
  • Vedoucí: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Jan Šerek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií