Zhodnocení a optimalizace influencer marketingu a marketingové komunikace na sociálních sítích společnosti JabkoLevně s.r.o. – Eliška Límanová
Eliška Límanová
Bakalářská práce
Zhodnocení a optimalizace influencer marketingu a marketingové komunikace na sociálních sítích společnosti JabkoLevně s.r.o.
Evaluation and optimization of influencer marketing and marketing communication on the social networks of JabkoLevně s.r.o.
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnocení influencer marketingu a marketingové komunikace na sociálních sítích společnosti JabkoLevně s.r.o. Na základě tohoto zhodnocení budou následně stanovena doporučení pro budoucí komunikaci dané společnosti na sociálních sítích. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje literární rešerši, která je věnována marketingu se zaměřením …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the previous activities of the company JabkoLevně s.r.o. on social networks using influencer marketing for its own promotion, to access the suitability and quality of customer reach and, if necessary, to propose improvements to the system. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part contains a literature review devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2025
- Vedoucí: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
- Oponent: Veronika Zajíčková, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LÍMANOVÁ, Eliška. \textit{Zhodnocení a optimalizace influencer marketingu a marketingové komunikace na sociálních sítích společnosti JabkoLevně s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/vs4ts3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses vs4ts3 vs4ts3/2
21. 11. 2024