Barbara SCHOUPALOVÁ

Diplomová práce

Analýza jazyka reklam ruských a českých cestovních kanceláří

The Analysis of the Language of Czech and Russian Travel Agency Advertising
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou jazyka reklam ruských a českých cestovních kanceláří. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Praktická část zkoumá názvy cestovních kanceláří a jejich slogany z nejrůznějších hledisek. Cílem práce je provést srovnávací jazykovou analýzu reklamního diskursu ruských a českých cestovních kanceláří.
Abstract:
This diploma thesis analyzes the language of advertising of Russian and Czech travel agencies. The work consists of two parts, a theoretical and a practical one. The latter examines the names of travel agencies and their slogans from various viewpoints. The aim of the thesis is to carry out a comparative linguistic analysis of advertising discourse of Russian and Czech travel agencies.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zveřejnit od: 15. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Ljuba Mrověcová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SCHOUPALOVÁ, Barbara. Analýza jazyka reklam ruských a českých cestovních kanceláří. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Překladatelství a tlumočnictví / Ruština pro překladatelskou praxi