Atributy hodnoty pro zákazníka společnosti Shell Czech Republic, a. s. – Bc. Radka Horáčková
Bc. Radka Horáčková
Master's thesis
Atributy hodnoty pro zákazníka společnosti Shell Czech Republic, a. s.
Attributes of Customer Value the Company Shell Czech Republic, a.s.
Anotácia:
Tématem diplomové práce jsou Atributy hodnoty pro zákazníka společnosti Shell Czech Republic, a. s. Práce se zabývá především zjišťováním těchto atributů. První část je věnována teoretickým východiskům pojmu hodnota pro zákazníka a jejím atributům. V následující části je popsána charakteristika společnost Shell včetně nabízených produktů a služeb, dále je charakterizován trh čerpacích stanic v České …viacAbstract:
The thesis deals with the topic Attributes of Customer Value the Company Shell Czech Republic, a. s. The thesis primarily endeavours to determine these attributes. The first part defines the customer value concept and describes the value attributes for the customer. In the practical part the Shell Corporation is described, including the offered products and services. The next part describes the external …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Zverejniť od: 7. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horáčková, Radka. Atributy hodnoty pro zákazníka společnosti Shell Czech Republic, a. s.. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová
Názov
Vložil
Vložené
Práva