Jitka Hudečková

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace studentského klubu Viktorka

Analysis of Marketing Communication of Student Club Viktorka
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzu marketingové komunikace studentského klu-bu Viktorka. Hlavní cílem je analýza současného stavu a navržení opatření k jeho zlepšení. Úvodní teoretická část se zabývá poznatky z oblasti marketingu, zejména marketingové komunikace. Praktická část je zamřena na představení podniku, současnou marketingovou komunikaci, analýzu konkurence, PEST analýzu, Porterovu …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communications of student club Viktorka. The main goal is to analyze the current situation and propose measures for its improvement. The theoretical part is dealing with knowledge of marketing, especially marketing commu-nications. The practical part is focused on the performance of the company, current market-ing communication, competitor …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2015
Accessible from:: 15. 5. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jiří Vaněk, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hudečková, Jitka. Analýza marketingové komunikace studentského klubu Viktorka. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics