Analýza marketingové komunikace studentského klubu Viktorka – Jitka Hudečková
Jitka Hudečková
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace studentského klubu Viktorka
Analysis of Marketing Communication of Student Club Viktorka
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzu marketingové komunikace studentského klu-bu Viktorka. Hlavní cílem je analýza současného stavu a navržení opatření k jeho zlepšení. Úvodní teoretická část se zabývá poznatky z oblasti marketingu, zejména marketingové komunikace. Praktická část je zamřena na představení podniku, současnou marketingovou komunikaci, analýzu konkurence, PEST analýzu, Porterovu …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communications of student club Viktorka. The main goal is to analyze the current situation and propose measures for its improvement. The theoretical part is dealing with knowledge of marketing, especially marketing commu-nications. The practical part is focused on the performance of the company, current market-ing communication, competitor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hudečková, Jitka. Analýza marketingové komunikace studentského klubu Viktorka. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Benchmarking v hotelnictví
Kateřina Procházková -
Benchmarking při hodnocení výkonnosti podniku
Soňa Kočmídová -
Benchmarking vybraných obchodních korporací
Kristýna Kunrtová -
Benchmarking při hodnocení výkonnosti podniku
Nikola Gubániová -
Benchmarking vybraných obchodních společností podnikajících v doručovacích službách
Daniela Svačková -
Benchmarking organizací poskytujích služby
Lenka Chromá