Jitka Hudečková

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace studentského klubu Viktorka

Analysis of Marketing Communication of Student Club Viktorka
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzu marketingové komunikace studentského klu-bu Viktorka. Hlavní cílem je analýza současného stavu a navržení opatření k jeho zlepšení. Úvodní teoretická část se zabývá poznatky z oblasti marketingu, zejména marketingové komunikace. Praktická část je zamřena na představení podniku, současnou marketingovou komunikaci, analýzu konkurence, PEST analýzu, Porterovu …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communications of student club Viktorka. The main goal is to analyze the current situation and propose measures for its improvement. The theoretical part is dealing with knowledge of marketing, especially marketing commu-nications. The practical part is focused on the performance of the company, current market-ing communication, competitor …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jiří Vaněk, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hudečková, Jitka. Analýza marketingové komunikace studentského klubu Viktorka. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika