Principy modelování technikou ''digital sculpting'' – Bc. Petr Najman
Bc. Petr Najman
Bakalářská práce
Principy modelování technikou ''digital sculpting''
Principles of Digital Sculpting
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popis algoritmů, které jsou pro techniku digital sculpting klíčové, a současných limit technologie. Dále popis modelovacích nástrojů v programu Cinema 4D. Součástí práce bylo vytvoření modelu a demonstrování uvedených nástrojů.Abstract:
The object of this bachelor thesis is to describe algorithms, which are important for digital sculpting technique, and today's limits of technology. Also describe modeling tools in software Cinema 4D. Part of this thesis was to create model and demonstrate these tools on it.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/twamd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Miroslava Jarešová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu
Práce na příbuzné téma
-
Elektronická sbírka úloh z prostorového modelování v programu Cinema4D
Martin Hájek -
Elektronická učebnice prostorového modelování v programu Cinema4D
Pavel Schneider -
3D vizualizace produktů v průmyslovém designu + tvorba 3D modelu
Michal MAREK -
Tvorba a využití 3D výukových videí ve vzdělávání
Kristýna Svobodová