NOVOTNÝ, Bohumil. \textit{Public relations jako nástroj podpory prodeje}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/vtk48v/.
NOVOTNÝ, Bohumil. <i>Public relations jako nástroj podpory prodeje</i>. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/vtk48v/.
NOVOTNÝ, Bohumil. Public relations jako nástroj podpory prodeje. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/vtk48v/.
@misc{Novotny2012thesis,
AUTHOR = "Novotný, Bohumil",
TITLE = "Public relations jako nástroj podpory prodeje [online]",
YEAR = "2012 [cit. 2024-11-17]",
TYPE = "Bakalárska práca",
SCHOOL = "Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/vtk48v/",
}
@misc{Novotny2012thesis,
AUTHOR = {Novotný, Bohumil},
TITLE = {Public relations jako nástroj podpory prodeje},
YEAR = {2012},
TYPE = {Bakalárska práca},
INSTITUTION = {Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/vtk48v/},
URL_DATE = {2024-11-17},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Novotný
| jméno = Bohumil
| instituce = Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.
| titul = Public relations jako nástroj podpory prodeje
| url = https://theses.cz/id/vtk48v/
| typ práce = Bakalárska práca
| vedoucí =
| rok = 2012
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-11-17
| poznámka =
| jazyk =
}}