Podpora neziskových organizací v rámci marketingových projektů firem – Bc. Gabriela Hampejsová
Bc. Gabriela Hampejsová
Master's thesis
Podpora neziskových organizací v rámci marketingových projektů firem
Support non-profit organizations in the marketing projects of companies
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovými projekty firem, které jsou realizovány na podporu neziskových organizací. Cílem je změřit efektivnost marketingových projektů firem na podporu neziskových organizací a navrhnout, jakým způsobem by mohla být komunikace těchto projektů zlepšena, aby byla pozitivní pro obě strany. Teoretická část diplomové práce se věnuje konceptu společenské odpovědnosti firem …viacAbstract:
The diploma thesis deals with marketing projects of companies which are realized to support non-profit organizations. The aim is to measure the effectiveness of companies´ marketing projects to support non-profits organizations and to suggest how communication could be improved to be positive for both parties. The theoretical part of the thesis deals with the concept of corporate social responsibility …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gtdew/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2020
- Vedúci: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman