Kulturní aspekty TV reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA – Jana Vávrová
Jana Vávrová
Diplomová práce
Kulturní aspekty TV reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA
Cultural aspects of TV advertising of selected multinational automobile companies in the Czech Republic and the USA
Anotace:
Diplomová práce se zabývá lokálními kulturnímu aspekty televizní reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA. Země záměrně reprezentují velmi odlišné kultury, aby bylo dokázáno, s jakými kulturními odlišnostmi se společnost musí potýkat a řešit tak lokalizaci reklamy při jejím globálním působení. Cílem práce je pomocí analýzy reklamních apelů identifikovat a porovnat …víceAbstract:
This diploma thesis deals with local cultural aspects of television commercials in selected multinational automobile companies in the Czech Republic and the USA. Countries deliberately represent very different cultures in order to demonstrate in which cultural aspects companies have to deal with localization of advertising within their global activities.The aim of the work is the analysis of advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47773
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47773
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Postmoderní kultura a její vliv na podobu současných partnerských vztahů
Veronika Procházková -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Šárka Grguričová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Renata Švihovcová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Lukáš Kučera