Jana Vávrová

Diplomová práce

Kulturní aspekty TV reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA

Cultural aspects of TV advertising of selected multinational automobile companies in the Czech Republic and the USA
Anotace:
Diplomová práce se zabývá lokálními kulturnímu aspekty televizní reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA. Země záměrně reprezentují velmi odlišné kultury, aby bylo dokázáno, s jakými kulturními odlišnostmi se společnost musí potýkat a řešit tak lokalizaci reklamy při jejím globálním působení. Cílem práce je pomocí analýzy reklamních apelů identifikovat a porovnat …více
Abstract:
This diploma thesis deals with local cultural aspects of television commercials in selected multinational automobile companies in the Czech Republic and the USA. Countries deliberately represent very different cultures in order to demonstrate in which cultural aspects companies have to deal with localization of advertising within their global activities.The aim of the work is the analysis of advertising …více
 

Klíčová slova

reklama kultura Hofstede
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/47773