Bc. Tereza Šulitková

Master's thesis

Vliv barev a jeho využití v marketingu

Effect of color and its use in marketing
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem barev a jeho využití v marketingu. V teoretické části se věnuji barvám, světlu, jak barvy vidíme, na jakém principu funguje lidské oko, popisuji význam a psychologii barev a psychologii reklamy. Dále charakterizuji vybranou metodu marketingového výzkumu-dotazování a experiment. Praktická část zahrnuje výzkum vlivu barev na člověka v marketingu a vyhodnocení výzkumu …viac
Abstract:
This thesis examines the effect of colors and its use in marketing. The theoretical part I deal with colors, light, how we see colors, on what principle the human eye works, and I describe the importance and psychology of colors, psychology of advertising as well. Also I characterize the selected method of marketing research, interviewing and experiment. The practical part includes research on the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
  • Vedúci: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Jančík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication