Vliv barev a jeho využití v marketingu – Bc. Tereza Šulitková
Bc. Tereza Šulitková
Diplomová práce
Vliv barev a jeho využití v marketingu
Effect of color and its use in marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem barev a jeho využití v marketingu. V teoretické části se věnuji barvám, světlu, jak barvy vidíme, na jakém principu funguje lidské oko, popisuji význam a psychologii barev a psychologii reklamy. Dále charakterizuji vybranou metodu marketingového výzkumu-dotazování a experiment. Praktická část zahrnuje výzkum vlivu barev na člověka v marketingu a vyhodnocení výzkumu …víceAbstract:
This thesis examines the effect of colors and its use in marketing. The theoretical part I deal with colors, light, how we see colors, on what principle the human eye works, and I describe the importance and psychology of colors, psychology of advertising as well. Also I characterize the selected method of marketing research, interviewing and experiment. The practical part includes research on the …víceKlíčová slova
barva světlo zrak barevné vidění psychologie barev význam barev kombinace barev reklama marketingové nástroje logo dotazování experiment respondent výzkum color light sight color vision psychology of colors meaning of colors combination of colors advertising marketing tools interview research
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l92fu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: PhDr. Jaroslav Jančík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnímání barev na trhu nealkoholických nápojů
Alice Kopecká -
Správa barev pro oblast termochromních barev
Katsiaryna Kashtalyan -
Využití kombinace Neugebauerových primárních barev naměřených a určených pomocí Kubelkovy-Munkovy teorie pro spektrální reprodukci s využitím spektrálního Neugebauerova a modifikovaného Yule-Nielsenova modelu
Jana Blahová