Komunikační strategie fakulty ekonomicko-správní Masarykovy univerzity – Bc. Kateřina Bílková
Bc. Kateřina Bílková
Master's thesis
Komunikační strategie fakulty ekonomicko-správní Masarykovy univerzity
Communication Strategy of Faculty of Economics and Administration of Masaryk University
Anotácia:
Diplomová práce na téma Komunikační strategie Ekonomicko-správní fakulty analyzuje komunikaci Ekonomicko-správní fakulty, její komunikační nástroje a kanály, a přede-vším image a pověst vnímanou jejími studenty a absolventy. Teoretická část práce se věnuje marketingu služeb, školskému marketingu, image, brandu a marketingovému výzkumu, součástí teoretické části je metodika práce, kde jsou stanoveny …viacAbstract:
The aim of this thesis Communication strategy for the Faculty of Economics and Admin-istration is to analyze the communication of the Faculty of Economics and Administra-tion - the communication channels and tools and the image and reputation in the heads of students and graduates. The theoretical part is focused on services marketing, school marketing, image, brand and marketing research. It also …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BÍLKOVÁ, Kateřina. \textit{Komunikační strategie fakulty ekonomicko-správní Masarykovy univerzity}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/vtvg48/.
Jak správně citovat práci
Bílková, Kateřina. Komunikační strategie fakulty ekonomicko-správní Masarykovy univerzity. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie vybrané instituce
Daniela Brkičová -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák