Analýza komunikace přes sociální sítě pro cestovní agenturu Jedličková – Barbora JEDLIČKOVÁ
Barbora JEDLIČKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza komunikace přes sociální sítě pro cestovní agenturu Jedličková
Analysis of communication via social networks for travel agency Jedličková
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza možností marketingové komunikace s klienty pro Cestovní agenturu Jedličková. Teoretická část je věnována marketingové komunikaci na internetu a na sociálních sítích. V analytické části je shrnuta historie CA Jedličková a provedena analýza její konkurence. Největší podíl analytické části je věnován založení, správě a analýze výsledků stránky "Cestovní agentura Jedličková …víceAbstract:
The aim of diploma thesis is to analyze the opportunities of agency of tourism CA Jedličková to communicate with clients on social networks. The theoretical part deals with basic knowledge about marketing communications predominantly on the Internet as well as various social networks. In the analytical part there is studying of history of existence CA Jedličková and its competition. The largest share …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015
Zveřejnit od: 21. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Sára Závodná, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JEDLIČKOVÁ, Barbora. Analýza komunikace přes sociální sítě pro cestovní agenturu Jedličková. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Možnost využití Facebooku, Twitteru a Googlu+ pro propagaci v hotelnictví
Nichita Muratov -
Možnost využití Facebooku, Twitteru a Google+ pro propagaci v hotelnictví
Polina Soukupová -
Možnost využití Facebooku, Twitteru a Google+ pro propagaci v hotelnictví
Nicole Hartl -
Marketingové využití Facebooku se zaměřením na firmu Slevomat.cz, s.r.o.
Barbora Zachová -
Marketing na Facebooku a možnosti jeho využití pro firmu ALDO s.r.o.
Tomáš Kužel -
Využití Facebooku ve volebních kampaních na příkladě politických stran v Liberci
Josef ZEJDA -
Využití Facebooku pro reklamní účely
Tomáš Pavelka -
Loajalita zákazníků ke značkám s využitím Facebooku
Jitka Novotová
Název
Vložil
Vloženo
Práva