Syndrom vyhoření u učitelů 1. stupně ZŠ – Natálie KOŘISTKOVÁ
Natálie KOŘISTKOVÁ
Master's thesis
Syndrom vyhoření u učitelů 1. stupně ZŠ
Burnout Syndrome of Primary Teachers
Anotácia:
Syndrom vyhoření je tématem této diplomové práce. Konkrétně se práce zabývá syndromem vyhoření u učitelů 1. stupně ZŠ. Teoretická část propojuje dva celky, a to pedagogickou profesi a syndrom vyhoření. Pedagogická profese se věnuje osobnosti, rolí a náplně práce učitelů, také pak krizovým situacím v práci učitele, na které navazuje kapitola syndrom vyhoření. Tato kapitola popisuje definici syndromu …viacAbstract:
The topic of this thesis is 'The Burnout Syndrome'. This work focuses on the burnout syndrome occurring in the profession of primary school teachers. The theoretical part expands on the two main areas: The teaching profession and the burnout syndrome. The teaching profession part contents of personality analysis, roles, job duties, and crisis. The second part offers definitions of burnout syndrome …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Lucia Lacková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOŘISTKOVÁ, Natálie. Syndrom vyhoření u učitelů 1. stupně ZŠ. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Osobnost učitele dospělých
Dagmar Vechterová -
Osobnost začínajícího učitele
Veronika FRYKOVÁ -
Role učitele základní školy a jeho kompetence v souvislosti se syndromem CAN
Pavlína SOVOVÁ -
Osobnost učitelky mateřské školy, její současná role a kompetence pohledem pedagogů.
Petra KUČEROVÁ -
Četba v mladším školním věku jako základ komunikační kompetence pedagogů na 1. stupni ZŠ v Ústeckém kraji
Lenka LAPKOVÁ -
Profesní kompetence učitele 1. ročníku ve vztahu k adaptaci žáka na školní prostředí
Markéta SKOUPILOVÁ -
Osobnost učitele z pohledu rodičů žáků 1. stupně základní školy
Adéla ŽDÁNSKÁ -
Syndrom vyhoření, možnosti jeho prevence a psychohygiena u vychovatelů ve školních družinách na Opavsku
Nikola Vavrečková