Jana Cjura

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace e-shopů se spodním prádlem na českém trhu

The Analysis of Marketing Communication of E-shops with Underwear on the Czech Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybraných e-shopů působících na českém trhu. Konkrétně se zaměřuje na e-shopy, jejichž hlavním produktem je dámské a pánské spodní prádlo. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, které se vybraného tématu týkají. Zpočátku je charakterizován marketing a komunikace, v rámci níž jsou definovány jednotlivé marketingové nástroje a následně …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication of selected e-shops operating on the Czech market. Specifically, it focuses on e-shops whose main product is men and female underwear. The theoretical part describes the basic terminology, concerning the selected topic. This work will initially characterize marketing and communication, in which individual marketing tools are defined …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Alexandr Asmalovskij

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73127