Poznávání kulturních institucí dětmi předškolního věku – Lucie Pešková
Lucie Pešková
Bakalářská práce
Poznávání kulturních institucí dětmi předškolního věku
Discovering cultural institutions by preschool children
Anotace:
Tato bakalářská práce aplikačního charakteru se zabývá spoluprací mezi mateřskou školou a kulturními institucemi. V teoretické části jsou vymezeny teoretická východiska o gramotnosti, gramotném prostředí, kulturních institucích a projektech podporujících poznávání těchto institucí. V praktické části je následně vytvořen a ověřen soubor edukačních aktivit pro podporu rozvoje kulturní gramotnosti u dětí …víceAbstract:
This bachelor thesis of application character deals with cooperation between kindergarten and cultural institutions. The theoretical part defines the theoretical basis of literacy, literacy environment, cultural institutions and projects supporting the knowledge of these institutions. In the practical part, a set of educational activities is subsequently created and verified to support the development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pešková, Lucie. Poznávání kulturních institucí dětmi předškolního věku. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv gramotného prostředí na počáteční čtení dětí
Hana Pröschlová -
Vizuální řešení kulturní instituce
Lucie Hůlková -
Edukační programy kulturních institucí města Zlína pro studenty základních a středních škol
Petra Soldatová -
Motivace učitelů k využívání edukačních programů kulturních institucí.
Ľubica Vojtíšková -
Zámek Žďár nad Sázavou jako instituce pro vzdělávání
Lucie Fialová -
Prostorová aktivita vlka (Canis lupus) a jeho kořisti
Šárka Frýbová -
Pohybová aktivita jako preventivní faktor ovlivňující průběh těhotenství, porodu a šestinedělí
Aneta Jarůšková -
Pohybová aktivita žáků na 1. stupni základní školy před covidovou pandemií
Aneta Boudová