Ing. Ilya Aksamentov

Master's thesis

Sport Marketing and Its Social Implications

Sport Marketing and Its Social Implications
Abstract:
V této práci budeme hovořit o sportovním marketingu. Jak to funguje a proč je důležité, zvláště dnes. Konkrétně se budeme věnovat jedné oblasti sportovního marketingu nejpopulárnější hry na světě - fotbalu. Španělský fotbal zvlášť. V celé diplomové práci budeme analyzovat akce dvou největších fotbalových klubů nejen ve Španělsku, ale i celosvětově a uvidíme, jak jejich image může ovlivňovat lidi v …more
Abstract:
In this thesis, we will be talking about sport marketing. How it works and why is it important, especially nowadays. Specifically, we will be looking into one area of the sport marketing the most popular game in the world - football. Spanish football in particular. Throughout the thesis we will analyse actions of two biggest football clubs not only in Spain, but globally and see how their image can …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2019
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Mgr. Zdeněk Sloboda

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní