Bc. Adriana Buráňová

Bachelor's thesis

Sociolinguistic Influence of American Market on the Korean Pop Music Group BTS

Sociolinguistic Influence of American Market on the Korean Pop Music Group BTS
Anotácia:
Bakalářská práce sleduje úspěch korejské popové skupiny BTS, konkrétně na americkém trhu. Zabývá se prospektem sociolingvistické bariéry, které skupina musí čelit, zabývá se prospektem snahy prorazit na západním trhu jako cizojazyčná skupina a zároveň zkoumá, jaký sociolingvistický vliv americký trh na hudební skupinu má.
Abstract:
The thesis aims to trace the success of the Korean pop group BTS, namely on the American market. It deals with the prospect of sociolinguistic barrier the group has faced, it deals with the prospect of trying to break into the Western market as a foreign language group and it also examines the sociolinguistic influence the American market has had on the group.
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
  • Vedúci: doc. Mgr. Jan Chovanec, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Olga Zörnerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
Philology / English Language and Literature