Vliv vybraných nástrojů na zájem majitelů osobních vozidel s konvenčními motory o nákup elektromobilů v České republice – Bc. Lada NEŠKODOVÁ
Bc. Lada NEŠKODOVÁ
Diplomová práce
Vliv vybraných nástrojů na zájem majitelů osobních vozidel s konvenčními motory o nákup elektromobilů v České republice
Influence of selected tools on conventional passenger vehicles owners' interest in purchase of electric vehicles in the Czech Republic
Anotace:
Česká republika je dle Evropské Asociace Výrobců Automobilů (ACEA) jednou z členských zemí Evropské unie s nejnižším podílem elektromobilů v rámci vozového parku - nenapomáháme tak splnění cíle strategického plánu redukce emisí. Kontext práce tvoří dopady motivačních nástrojů podporující prodej elektromobilů ve světě (Figenbaum et al., 2015) a také zhodnocení jejich vlivu a komplexity (Higueras-Castillo …víceAbstract:
According to the European Association of Automobile Manufacturers (ACEA), the Czech Republic is one of the member countries of the European Union with the lowest share of electric cars in the vehicle fleet - thus we are not helping to meet the goal of the strategic plan to reduce emissions. The context of this paper consists of the effects of motivational tools supporting the sale of electric cars …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Siviček, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEŠKODOVÁ, Lada. \textit{Vliv vybraných nástrojů na zájem majitelů osobních vozidel s konvenčními motory o nákup elektromobilů v České republice}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/vuratc/.
Jak správně citovat práci
NEŠKODOVÁ, Lada. Vliv vybraných nástrojů na zájem majitelů osobních vozidel s konvenčními motory o nákup elektromobilů v České republice. Ústí nad Labem, 2023. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management veřejného sektoru / Ekonomika a management veřejného sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Vliv pandemie COVID-19 na automobilový průmysl v ČR na příkladu společnosti ŠKODA AUTO, a.s.
Karyna Gontarenko -
Nákupní proces v automobilovém průmyslu
Lenka Šnajdrová -
Nákupní rozhodování zákazníků značky Hyundai
Michal Jánošík -
Nákupní rozhodování zákazníků značky Ford
Erik Dudek